Rogier van Kralingen

Op zoek naar een heldere positionering voor jouw merk of organisatie? Wil je een verhaal vertellen dat niet alleen opvalt, maar ook bijblijft? Rogier van Kralingen combineert strategisch inzicht met creatieve storytelling. Met ervaring in zowel het bedrijfsleven als de culturele en publieke sector, helpt hij je om jouw merkverhaal scherp, geloofwaardig en onderscheidend neer te zetten. Als bekroond schrijver, spreker en muzikant weet hij als geen ander hoe je impact maakt met woorden. En dat surfend op een golf van creativiteit met zijn hond Indiana Jones aan zijn zijde. Praktisch, doordacht en altijd met oog voor jouw unieke identiteit.

Waarom Rogier boeken?

Rogier helpt al jaren bedrijven, overheden en culturele instellingen om hun verhaal scherp te krijgen en hun positie in de markt te versterken. Hij weet precies wat een merk nodig heeft om op te vallen én geloofwaardig te blijven. In zijn keynotes en workshops laat hij zien hoe je storytelling inzet als strategisch instrument, hoe je met de juiste toon het verschil maakt. Maar minstens zo belangrijk; hoe je dat verhaal laat aansluiten bij wie je écht bent. Met inspirerende voorbeelden, creatieve invalshoeken en een flinke dosis praktijkervaring maakt hij branding en storytelling toegankelijk!

Zijn keynotes zijn

  • Interactief en energiek, vol pakkende
  • Richt zich op inzicht én actie: biedt concrete tools om direct toe te passen in je communicatie en positionering
  • Toegankelijk voor elke doelgroep - van communicatieadviseur tot beleidsmaker
  • Gebaseerd op actuele ontwikkelingen in branding, storytelling en creatieve strategie
  • Altijd op maat gemaakt voor de doelen van jouw organisatie




Expertisegebieden

  • Storytelling - hij is master in het ontwikkelen van verhalen die raken, overtuigen en verbinden
  • Het positioneren van een merk op een authentieke en onderscheidende manier in de markt
  • Spreken en presenteren
  • Het inzetten van creatieve en innovatieve strategieën
  • Brede communicatie die zijn expertise voor vele doelgroepen benadrukt